سئو

سئــو بهیـنه سازی وبــسایت
لذت حضور در تبه یک گوگل

رتبه یک بودن همیشه لذت خاصی دارد. اما خب به دست آوردن رتبه‌ی یک در هر زمینه‌ای نیز، نیاز به تلاش و اقدام دارد. رتبه یک گوگل اما لذتش وصف نشدنیست. اگر بدنبال فروش پایدار و اتوماتیک برای کسب وکار خود هستید، قطعا سئو و بهینه سازی وبسایت باید اولویت شما باشد.

سئو وبهینه سازی وبسایت
ثبت درخواست سئو وبهینه سازی وبسایت
ثبت درخواست

هَمین الان برای شروع اقدام کنید !

اگر در زمینه‌ی سئو وبهینه سازی وبسایت نیاز به مشاوره دارید، اطلاعات خود را وارد کنید تا سریعاً کارشناسان ما، با شما تماس بگیرند.

سئو چیست ؟

S.E.O در واقع مخفف Search Engine Optimization است. سئو  کلیه ی فعالیت‌هایی است که بر روی وبسایت شما انجام می شود، تا وبسایت شما برای کلمه ی کلیدی مربوط به شغل خودتان، به صفحه ی اول گوگل و لینک های برتر برسد. اجازه بدهید دقیق تر مسئله را بررسی کنیم. شغل شما چیست ؟ مثلا فروش کفش دارید. مشتریان شما در گوگل چگونه سرچ می کنند ؟ ” خرید کفش”، “خرید کفش اسپرت”، “خرید کفش مجلسی” و غیره. اگر همین الان هم سرچ کنید نتایج زیادی را در گوگل خواهید دید. خب؟ آیا اینکه شما کدام وب سایت ها را بالاتر و در صفحات اول می بینید، از روی شانس هست؟ خیر، دقیقا هنر سئو همین است. بالا آوردن وبسایت شما در نتایج برای کلمات کلیدی پر جستجوی کسب و کارتان! اگر قصد اطلاعات بیشتر در زمینه‌ی سئو دارید، صفحه‌ی آموزش سئو را از کارو وبز بخوانید.

چرا سئو برای وبسایت اهمیت دارد؟

داشتن یک وبسایت حرفه ای شرط لازم موفقیت یک کسب و کار است، اما شرط کافی نیست. سئو و بهینه سازی وبسایت یک کسب و کار را میتوان تضمینی بر موفقیت آن در فضای اینترنت دانست. طراحی وبسایت حرفه‌ای و زیبا، بدون اینکه بهینه سازی شده باشد، شبیه به یک مغازه ی لوکس در یک بیابان بدون رفت و آمد است. روش‌های کسب درآمد از طریق وبسایت بسیار زیاد است مانند تبلیغات گوگل، تبلیغات کلیکی و غیره. اما یکی از مطمئن ترین و پایدارترین روش‌ها برای بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی وبسایت است. هر کسب و کاری که قصد فعالیت در فضای اینترنت و بازاریابی از آن را دارد، باید از ابتدا برای سئو وبسایت خود برنامه ریزی و بودجه بندی کند. 

در پروژه‌ی سئو، چه فعالیت‌هایی بررو وبسایت انجام می شود؟

یکی از سوالات پرتکرار صاحبین کسب و کار، فعالیت‌هایی است که برروی وبسایت در طول پروژه انجام می‌شود. در این قسمت به بیان صفر تا صد فعالیت‌های پروژه‌ی سئو می‌پردازیم: 

  1. در مرحله‌ی اول ابتدا وضعیت وبسایت شما از نظر فنی بررسی می‌شود. سرعت وبسایت، لینکسازی‌ها، تجربه و رابط کاربری وبسایت و موارد فنی دیگر! هدف از این مرحله مشخص شدن فعالیت‌های سئو تکنیکال برروی سایت است. 
  2. در مرحله‌ی دوم، وبسایت از نظر فنی سئو می‌شود. این کار باعث می‌شود که زیرساخت سایت برای ادامه‌ی کار آماده سازی شود.
  3. در مرحله‌ی سوم، کلمات کلیدی مهم وبسایت شما استخراج می‌شود. 
  4.  در مرحله‌ی چهارم، استراتژی محتوایی وبسایت شما برنامه‌ریزی می‌شود. در این مرحله مشخص می‌کنیم، چه محتواهایی باید در چه زمان‌هایی برروی وبسایت منتشر شود. همچنین استراتژ‌ي لینک سازی خارجی نیز مشخص و برنامه‌ریزی می‌شود. 
  5. بصورت دوره‌ای وضعیت وبسایت چک شده و فعالیت‌ها آنالیز می‌شود و استراتژي های جدید چیده میشود.

قیمت پروژه سئو:

پروژه سئو کاملا بستگی به رقابت حوزه‌ی شما در گوگل دارد. بنابراین نمی‌‌توان یک قیمت مشخص برای آن معرفی کرد. بسیاری از شرکت‌ها پکیج‌های قیمتی متفاوتی را برای سئو معرفی می‌کنند. اما به اعتقاد تیم کارو وِبز، سئو نباید پکیج قیمتی داشته باشد. برای رسیدن هر وبسایت به خط ۱ گوگل زمان و هزینه‌ی مشخصی نیاز است که ممکن است با وبسایت کسب و کار دیگری متفاوت باشد. بنابراین این موضوع باید تحلیل و سپس اعلام گردد. بنابراین برای بررسی وبسایت شما و تخمین زمان و هزینه، با مشاوران ما تماس بگیرید. 

Call Now Button