جذب مشتری برای وب سایت

یکی از دغدغه های بسیاری از صاحبان کسب و کار بعد از طراحی وبسایت، جذب مشتری و فروش از طریق وب سایت می  باشد. بسیاری از آن ها این کار را امری زمان بر و پر هزینه می دانند. در صورتی که روش های بسیار زیادی وجود دارد که شما به سرعت از طریق وب سایت به درآمد برسید. در این مقاله به بررسی 5 روش برای فروش از طریق وب سایت می پردازیم.

تکنیک‌‌هایی برای افزایش فروش

کارو وبز

1- سئو، پایدار ترین روش: 

سئو وبسایت، یکی از پایدار ترین روش ها برای قرار گرفتن در معرض دید مشتریان و جذب آن ها به سمت وب سایت می باشد. سئو تقریبا زمان بر و هزینه بر است اما نتیجه ای که دارد بسیار میتواند به رشد شما کمک کند. وبسایت بدون سئو، عملا دور ریختن پول است. چون وب سایتی که در صفحات اول گوگل نباشد، هیچ فروشی نخواهد داشت.

2- تبلیغات گوگل، سریع به درآمد برسید! 

تبلیغات گوگل یکی از سرویس های شرکت گوگل هست. که شما بعد از فعال کردن آن به خطوط اول گوگل خواهید رسید. مهم نیست وبسایت شما کی طراحی شده باشد. اگر همین الان تبلیغات گوگل را فعال کنید، جزء اولین نتایج مربوط به کسب و کارتان خواهید بود. البته این روش کمی هزینه بر بوده ولی بسیار سریع است. البته به همین سادگی هم نیست و باید قبل از آن حتما با یک متخصص مشورت کنید تا به درستی آن را انجام دهید و پول خود را دور نریزید.

3- رپورتاژ! کمک به سئو

رپورتاژ در واقع محتواییست که شما در سایت های دیگران منتشر می کنید و از طریق آن، بازدیدکنندگان آن وبسایت ها را به سمت وبسایت خودتان هدایت می کنید. به عبارتی شما با پرداخت پولی به سایت های دیگر، مقاله ای را در بستر آن ها منتشر کرده و به وبسایت خود لینک دهی می کنید، تا بتوانید مخاطبان آن ها را جذب کنید. این کار باعث بهبود سئو وبسایت شما نیز میشود و در واقع با یک تیر دو نشان می زنید. معمولا سایت های خبری پر بازدید و سایت هایی که مطالب عمومی منتشر می کنند، برای رپورتاژ مناسب می باشند.

4- استفاده از شبکه های اجتماعی

امروزه همه ی صاحبین کسب و کار، برای مجموعه ی خود حداقل یک شبکه ی اجتماعی نیز دارند. شما میتوانید از طریق این شبکه های مجازی مانند اینستاگرام، لینکدین و… مخاطبین خود در آن پلتفرم ها را نیز به سمت وب سایت هدایت کنید. این کار باعث میشود، آن ها به شما اعتماد بیشتری کنند و سریع تر اقدام به خرید کنند. همچنین این روش بر روی سئو وبسیات شما نیز تاثیر بسیار زیادی دارد.

5- تبلیغات کلیکی

در روش تبلیغات کلیکی، شما یک بنر تبلیغاتی یا ویدئویی را به سایت های پر بازدید می دهید، تا آن ها در قسمتی از وبسایت خود به نمایش درآورند. برای مثال یک بنر جذاب از محصول و خدمات خود را آماده و در وبسایت ورزش 3 منتشر می کنید. این کار به شدت باعث افزایش ورودی سایت شما خواهد شد. درصورتی که بنر تبلیغاتی شما جذاب و تخفیف جذابی هم داشته باشید، فروشتان بصورت چشم گیری افزایش خواهد یافت. یا ویدئویی تبلیغاتی آماده کرده و به عنوان تبلیغ به سایت آپارات می دهید تا قبل از ویدئو ها به نمایش درآورد. این کار ورودی سایت شما را به سرعت افزایش خواهد داد.  

شما  از چه روشی برای افزایش ورودی سایت خود استفاده می کنید؟ در دیدگاه ها برای ما بنویسید.

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button