آموزش طراحی سایت با وردپرس :

آموزش طراحی سایت کاروو وبز یک دوره ی ضبط شده و آمادس، که برای یادگیری اون نیاز به هیچ پیش نیازی نداری! همه ی مطالب در ۹ ساعت از پایه گفته شده. این دوره در دپارتمان آموزش شرکت طراحی سایت و سئو کاروو وبز تهیه شده و تلفیقی از مباحث علمی و تجربه های عملیِ! پس آماده شو برای شروع یک مسیر جذاب!

 

برای تهیه ی دوره تماس بگیرید!

آموزش طراحی سایت با وردپرس

اینماد کاروو وبز را از اینجا چک کنید :

 

سرفصل های دوره آموزش طراحی سایت وردپرسی:

0 +
تعداد دانشجویان
+ 0
مدت دوره
% 0 +
رضایت از دوره

در مورد دوره : 

دوره ی طراحی سایت با وردپرس کاروو وبز، چکیده ای از تجربه ی چند ساله ی ما در زمینه ی طراحی وب است. کاروو وبز از سال 1399 به صورت رسمی در زمینه طراحی و سئو وبسایت شروع به فعالیت کرده است. در این مدت افراد زیادی در این مجموعه به عنوان کارآموز و همکار مشغول بوده اند. تیم ما برای به روز بودن و  آموزش بهتر به کارآموز ها، دوره های زیادی (داخلی و خارجی ) را بررسی کرده است. اما هیچکدام از دوره ها به تنهایی قابلیت آموزش صفر تا صد طراحی سایت را نداشتند. بنابراین تصمیم گرفتیم با تهیه یک دوره ی جامع، از صفر تا صد، شما را برای راه اندازی هر وبسایتی آماده کنیم.  در این دوره همراه باهم، گام به گام یک وبسایت فروشگاهی و یک وبسایت شرکتی را آماده ی درآمد زایی می کنیم.

سوالات شما در مورد آموزش طراحی سایت با وردپرس :

این آموزش مناسب چه کسانیست؟

چند خطی از مدرس دوره : 

من حامد نیرومند هستم که در این دوره، صفر تا صد طراحی سایت با وردپرس را به شما عزیزان آموزش می دهم. من از سال 96 وارد حوزه ی برنامه نویسی و توسعه ی وب شدم و اکنون در زمینه ی دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنم. از سال 1399 با تاسیسی کاروو وبز در اصفهان، وبسایت های زیادی را با تیم کاروو وبز طراحی، توسعه و بهینه کرده ام. تیم ما با طراحی سایت در اصفهان و شهر های دیگر تجربه ی زیادی در این زمینه دارد. پس از مدتی برای آموزش بهتر به کارآموز ها و بهینه سازی وقت تیم، تصمیم گرفتیم دوره ای در زمینه ی طراحی سایت خریداری کنیم، تا نفرات جدید و کارآموز ها بعد از دیدن آن بتوانند به تیم طراحی اضافه شوند. اما متاسفانه موفق نشدیم یک دوره ی کامل در این زمینه بیابیم. نهایتا  دست به کار شده و دوره ی آموزشی طراحی سایت با وردپرس را آماده کردیم. این دوره چکیده ای از تجربیاتی است که در این سالها میان یک تیم شکل گرفته است. بنابراین مطمئن باشید با دیدن این دوره و تمرین مناسب، میتوانید به راحتی وارد بازار کار شوید. 

پشتیبانی آموزش طراحی سایت :

پشتیبانی دوره مستقیما با مدرس دوره بوده و از طریق تلگرام صورت می گیرد. اگر قصد ثبت نام در دوره ی آموزش طراحی سایت با وردپرس را دارید، حتما به کانال دوره سر بزنید. همچنین در کانال دوره ، آیدی مدرس نیز قرار گرفته و اگر قبل از خرید سوالی دارید می توانید از طریق آن مطرح کنید.  

Call Now Button