کاربردهای وبسایت

بسیاری از افرادی که صاحب کسب و کار هستند، در مورد وبسایت و توانایی های آن اطلاعات کافی ندارند. یکی از دلایلی هم که به سمت این ابزار قدرتمند بازاریابی نمی روند، شاید همین باشد. در این مقاله قصد داریم ۴ کاربرد وبسایت را برای شما توضیح دهیم. شاید کاربرد هایی از آن را تا بحال به آن فکر نکرده باشید. 

۱- جذب مشتری هدفمند:

اصلی ترین و مهم ترین وظیفه ی وبسایت جذب مشتری هدفمند برای شما است. این معروف ترین کاربرد آن است که شاید قبلا شنیده اید. اما نکته ی آن هدفمند بودن جذب مشتری است. وقتی کسی سرچ می کند، “خرید کفش اسپرت زنانه”، دقیقا بدنبال وبسایتی  برای خرید می گردد. بنابراین یک مشتری هدفمند محسوب می شود. در صورتی که در شبکه های اجتماعی افراد بیشتر برای سرگرمی حضور دارند تا خرید و باید فعالیت زیادی انجام داد تا به مشتری تبدیل شوند. 

روش های جذب مشتری برای وب سایت:

شما به چند روش می توانید برای وب سایت خود مشتری جذب کنید. بهترین و کاربردی ترین آن از روش سئو و بهینه سازی وبسایت خود برای کلمات کلیدی مربوط به کارتان است. اگر وب سایتی که دارید بخوبی براساس قوانین گوگل بهینه شده باشد، قطعا در صفحه ی اول گوگل حضور دارد. شخصی که برای خرید محصول شما و یا سفارش خدمات شما در گوگل در حال جستجو است، خیلی سریع شما را پیدا می کند. این یعنی شما مشتری جدید جذب کرده ایدو یکی دیگر از روش های جذب مشتری استفاده از تبلیغات گوگل است. در این مقاله، ۵ روش برای جذب مشتری از طریق وبسایت بیان کرده ایم.

۲- مدیریت فروش محصول

شما با طراحی وب سایت کسب و کارتان، در کنار دیگر شبکه های اجتماعی که دارید، میتوانید یک مدیریت مناسبی برای فروش محصول داشته باشید. در این مرحله جذب مشتری از طریق شبکه های اجتماعی اتفاق می افتد و برای نهایی کردن خرید به سمت وبسایت هدایت می شوند. 

مزایای این روش:

در این روش خیال شما از بابت پرداخت پول راحت است. در ضمن نیاز نیست وقت زیادی بگذارید تا شماره کارت بفرستید، فیش واریزی چک کنید، آدرس مشتری را درج کنید و ترس از فیش جعلی داشته باشید. وبسایت مدیریت دریافت هزینه و تکمیل سفارش را برای شما انجام می دهد.

۳- انبار داری از طریق وب سایت:

با سیستمی که بر روی وب سایت فروشگاهی خود راه اندازی می کنید، بعد از فروش محصول، تعداد آن از موجودی کل کم می شود. در واقع وب سایت برای شما وظیفه ی انبار داری را نیز انجام می دهد. میتوانید برای آن تعریف کنید تا وقتی موجودی شما به عدد خاصی رسید به شما اخطار دهد.

مزایای این روش:

در این روش شما هم در زمان صرفه جویی می کنید هم در هزینه. در واقع وب سایت کار انبار دار را برای شما انجتام می دهد، آن هم بدون آنکه خطایی مرتکب شود. 

۴- وبسایت در نقش یک فروشنده ی حرفه ای:

بعد از این که با هر روشی مشتری شما به وبسایت هدایت شد، این وبسایت است که نقش یک فروشنده ی حرفه ای را بازی می کند. فرقی نمی کند جذب مشتری شما از طریق گوگل باشید و یا از طریق شبکه های اجتماعی!. وبسایت می تواند برای شما معجزه کند. مشتری شما در سایت شما چرخ خواهد زد، پیشنهادات محصولات جدید را مشاهدهع خواهد کرد و شاید بیشتر از چیزی که قصد داشته باشد خرید خواهد کرد. 

نتیجه گیری:

از همه ی روش هایی که گفته شد، میتوان نتیجه گرفت که وب سایت هم درآمد شما را افزایش می دهد و هم در هزینه های شما صرفه جویی می کند. زیرا وب سایت کار چند کارمند را برای شما بازی می کند، اما لازم نیست حقوق چند نفر را به او بدهید. کاروو وبز، با هدف دیده شدن هرچه بیشتر کسب و کار های در فضای اینترنت کار خود را آغاز کرده است. این مجموعه با طراحی سایت در اصفهان و سئو به کسب و کارهای زیادی در جهت رشد کسب و کارشان کمک کرده است. علاوه بر اصفهان، در تمام کشور صفحات وب زیادی را طراحی و توسعه داده است. همچنین افتخار همکاری با کسب و کار های خارج از ایران را نیز داشته است. جهت مشاوره رایگان حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نویسنده

حامد نیرومند

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button