ویژه‌ی دیجیتال مارکترها ویژه‌ی مدیران

بهترین روش های کسب درآمد از آمازون

روش های کسب درآمد از آمازون

در بسیاری از کشورهایی که رشد اقتصادی بسیار پایینی دارند و به دلایل مختلف با مشکل کاهش رشد پول ملی رو به رو می شوند، دو اتفاق می افتد. تعدادی از مردم تصمیم به مهاجرت و ترک کشور خود می گیرند و دولت ها با افزایش نرخ مهاجرت رو به رو می شوند. تعدادی از افراد هم تصمیم می گیرند با روش های مختلف درآمد خود را به دلار تبدیل کنند. در ایران نیز، با کاهش ارزش پول ملی که در هر ثانیه اتفاق می افتد بسیاری از مردم به فکر کسب درآمد دلاری هستند. کسب درآمد دلاری از اینترنت در کشور ما به یک تاپیک داغ تبدیل شده است و این موضوع هر روز نیز داغ تر می شود. روش‌های متفاوتی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد، ولی قطعا برای ما درآمد دلاری از جذاب‌ترین نوع آن است. زیرا هرچقدر هم درآمد ریالی داشته باشید، به ندرت می توانید در برابر کاهش چشمگیر ارزش پول، پیشرفتی داشته باشید. در واقع در جوامعی مانند ایران، کسب درآمد دلاری به مثابه ی یک کاتالیزگر عمل می کند و فعلا تنها راه رسیدن به برنامه های مالی است که هر شخص برای خود برنامه ریزی می کند. در این مقاله قصد داریم روش هایی را برای کسب درآمد از وبسایت آمازون معرفی کنیم. این روش ها به عنوان یک سر نخ در اختیار شما قرار می گیرد. این نکته را در نظر بگیرید که بعد از خواندن این مقاله قرار نیست بلافاصله درآمد دلاری شما استارت بخورد. هر کاری نیاز به تحقیق، آموزش دیدن و ممارست در اقدام دارد. اگر این سه فاکتور را در خود نمی بینید، بهتر است ابتدا به تقویت آن ها بپردازید و سپس برای کسب درامد دلاری اقدام کنید.

با آمازون بیشتر آشنا شویم: 

آمازون در سال 1994 یعنی 29 سال پیش توسط جف بزوس تاسیس شد. جف بزوس گاراژ خود در خانه را به انبار فروشگاه اینترنتی خود تبدیل کرد. این گاراژ در شهر سیاتل قرار داشت، یعنی همان شهری که شرکت بزرگ مایکروسافت در آن مشغو به کار بود. جف بزوس این مضوع را می دانست که حضور شرکت مایکروسافت در شهر سیاتل می تواند به اعتبار فروشگاه اینترنتی خود اضافه کند. آمازون ابتدا فقط یک وبسایت فروش کتاب بود. اما در سال 1998 موزیک و ویدئو را نیز به محصولات خود اضافه کرد. تا اینکه در سال 2015 آمازون تبدیل شد به بزرگترین فروشگاه اینترنتی دنیاکه شما در آن هر محصولی را می توانستید بفروشید. در سال 2015 آمازون به عنوان معتبرترین خرده فروشی در ایالات متحده امریکا معرفی شد. در سال 2018 آمازون توانست به 100 میلیون نفر سرویس دهی کند و این عدد بسیار قابل توجهی است. طبق آمار، امازون 20 درصد بازار کل دنیا را برای خرید های اینترنتی در دست دارد. همه ی این ها دلایلی است برای اینکه متوجه شوید چرا آمازون می تواند مکان مناسبی برای کسب درآمد دلاری باشد.

روش های کسب درآمد دلاری از آمازون :

آمازون شرایطی را فراهمآورده تا بسیاری از افراد بتوانند از اعتبار آن استفاده کرده و کسب درآمد کنند. تقاضا در وبسایت آمازون بسیار بالا است و روزانه میلیون ها نفر برای خرید های اینترنتی خود به این وبسایت مراجعه می کنند.بنابراین آمازون با طراحی سیستم هایی در صدد این است که به این تقاضا ها پاسخ دهد. با این روش ها هم خود آمازون سود بسیار بالایی می برد و هم افرادی که در این پلتفرم فعالیت می کنند. نزدیک به 20 روش برای همکاری با آمازون وجود دارد. اما در این مقاله ما به روش هایی اشاره می کنیم که افراد در داخل ایران بتوانند از آن استفاده کنند.

روش اول : بازاریابی وابسته

بازاریابی وابسته راحت ترین و سریعترین روش برای کسب درآمد دلاری از آمازون است. در این روش شما ا ثبت نام در وبسایت آمازون، یک لینک اختصاصی دریافت می کنید. حال می توانید از طریق شبکه های اجتماعی خودتان، وبسایت و هر پلتفرمی که دارید محصولات آمازون را بازاریابی کنید. سپس کسانی که از طریق لینک شما اقدام به خرید از وبسایت آمازون می کنند، برای شما کمسیونی در نظر گرفته می شود. این کمسیون بسته به نوع محصول، بین 4 درصد الی 10 ذرصد است. برای این روش شما باید ی رسانه با تعداد بازدید مناسب داشته باشید. اگر ندارید مدتی بر روی ساختن این رسانه کار کنید. این رسانه ی شما می تواند در یوتیوب باشد، اینستاگرام و یا وب سایت شخصیتان! پس از آن با شناخت مخاطبان خود دسته ای از  محصولات آمازون که مطابق سلیقه ی آن هاست را با لینک اختصاصی خود تبلیغ و بازاریابی کنید. این نکته را توجه کنید که در ایان هم روزانه افراد زیادی هستند که از سایت آمازون خرید های خود را انجام می دهند. اگر قصد کسب درآمد از روش بازاریابی وابسته را دارید، در این مورد بیشتر تحقیق کنید.

روش دوم : فروش کتاب الکترونیک در آمازون

بیشترین بازدیدکنندگان از وبسایت آمازون کسانی هستند که به کتاب الکترونیکی علاقه دارند. در واقع قسمت فروش کتاب آمازون بازدید بسیارزیادی دارد. شما می توانید با نوشتن یک کتاب و ثبت نام در سایت آمازون، کتاب خود را به فروش برسانید. بعد از ثبت نام در kindle Direct Publishing در وبسایت آمازون، اثر خود را آپلود کنید تا آمازون برای شما آن را بفروش برساند. این روش یکی از روش های بسیار پر درآمد در سایت آمازون است. چون همانطور که شد روزانه میلیون ها نفر فقط برای خرید کتاب های آمازون به آن مراجعه می کنند. بنابراین شما نیاز نیست زمان زیادی را برای بازاریابی آن صرف کنید. نگران اینکه خیلی در نوشتن حرفه ای نیستید هم نباشید. شما می توانید کار خود را شروع کنید و با کتاب های کم خجم استارت بزنید. حتما نباید رمان و داستان نویس باشید. در هر زمینه ای تخصص دارید می توانید تجربیات و تخصص های خود را بصورت یک کتاب تولید کنید و در آمازون به فروش برسانید. آمازون 70 درصد سود حاصل از فروش را، به شما اختصاص می دهد. اگر به نوشتن علاقه دارید در این زمینه بیشتر تحقیق کنید و کتاب های خود را برای فروش در آمازون آماده کنید.

روش سوم : در آمازون تجارت کنید

اگر یک هنرمند و دیزاینر هستید، آمازون یک آپشن فوق العاده برای شما دارد. چیزی که قطعا با خواندن ادامه ی این پاراگراف شما را به وجد می آورد. شما می توانید یک تی شرت، کلاه و یا یک ماگ را طراحی کنید. نه اینکه محصول را تولید کنید، فقط با نرم افزار های طراحی مانند ایلستریتور و… آن را طراحی کنید. سپس آن را در آمازون معرفی کنید و قیمت پیشنهادی خود را نیز وارد کنید. آمازون آن محصول را تولید می کند و به فروش می رساند و سپس درصدی را از هر فروش برای شما واریز می کند. این یک روش بسیار فوق العاده برای کسب درآمد دلاری از داخل خانه است. فقط کافیست هر ماه یک محصول شما مورد تایید آمازون قرار بگیرد و در وبسایت قرار داده شود. شما بعد از مدتی به درآمد فوق العاده ای می رسید. این می تواند یک درآمد خاموش برای شما باشد. یعنی بعد از مدتی بدون آنکه برای آن زحمتی بکشید درآمد دلاری دارید. خودتان هم می توانید به کار دیگری مشغول شوید. اگر ذوق هنری دارید و دیزاینر نیستید، می توانی با آوزش دیدن این مهارت را فرا بگیرید و در کنار بازار کار بسیار خوبی که وجود دارد، یک درآمد خاموش هم برای خود فراهم کنید.

روش چهارم : drop shipping 

یکی از روش های بسیار پر سود برای کسب درآمد از آمازون روش drop shipping است. بسیاری از محصولات وجود دارد که در کشورهایی از دنیا بسیار کمیاب و گران قیمت است. اما در نقاط دیگری از دنیا تولید می شود و قیمت مناسبی دارد. با توجه به اینکه آمازون از سراسر دنیا بازدیدکننده دارد، شما می توانید نقش یک واسط را بازی کنید. یعنی به طریق های مختلف آن تولید کننده ی این محصول را پیدا کنید و توافقاتی را با آن صورت دهید. سپس محصول را در آمازون قرار داده و بفروشید. برای این کار سرمایه ای لازم ندارید فقط باید اطلاعاتتان را به شدت بالا ببرید. قطعا دو سوال در ذهن شما شکل گرفته است. سوال 1 : چرا شخصی که به محصول نیاز دارد نرود و تولید کننده را پیدا کند. سوال 2 : چرا تولید کننده خودش در آمازون به فروش نمی رساند. هر دو سوال جواب آن مشخص است. بسیاری از افراد به خصوص اروپایی ها، ترجیح می دهند سریعتر خرید اینترنتی خود را انجام دهند تا اینکه زمان صرف کنند و تولید کننده را پیدا کنند و خرید انجام دهند. همچنین بسیاری از افراد خرید از یک مرکز معتبر مانند آمازون را ترجیح می دهند. پاسخ سوال دوم نیز شبیه به همین است. بسیاری از تولید کنندگان اطلاعاتی در این زمینه ندارند و یا برنامه های بازاریابی دیگری دارند که فروش خرده در آمازون برای ان ها مطرح نیست. از این روش افراد بسیاری زیادی در دنیا درآمد های قابل توجهی دارند. شما باید در این زمینه اطلاعات کافی را کسب کنید و بتوانید تحقیقات بازاری خوبی انجام دهید.

روش های تسویه حساب با آمازون در ایران :

در دنیا فرصت های کسب درآمد دلاری زیادی وجود دارد که افراد زیادی از آن کسب درآمد می کنند. اما در ایران بدلیل تحریم های بین المللی و اینترنتی این محدودیت ها برای ایرانیان وجود دارد. اما همیشه روش هایی برای دور زدن این تحریم ها وجود دارد. متاسفانه در هنگام مطالعه روش کسب درآمد دلاری از اینترنت، بش از پیش برای شرایطی که سالهاست در ایران با آن رو به رو هستیم تاسف خوردم. به هرحال روش هایی وجود دارد تا بتوانید با آمازون تسویه حساب کنید :

  • استفاده از مستر کارت، ویزا کارت یا هر کارت اعتباری بین‌المللی دیگری می‌تواند برای شما مناسب باشد.
  • اگر به هیچ یک از این کارت‌ها دسترسی ندارید می‌توانید از حساب بانکی خود یا آشنایانتان در کشورهای دیگر جهت دریافت پول استفاده کنید.
  • راه سوم می‌تواند استفاده از حساب PayPal باشد که با هزینه حدود ۳۰ دلار در ایران قابل فعال شدن است.

سخن آخر :

همانطور که در تمام روش ها و همچنین ابتدای مقاله اشاره کردم، برای کسب درآمد نیاز به آموزش دیدن و اقدام کردت دارید. طبیعتا موفقیت در هر کاری یک شبه نیست. برای انتخاب هر شغل و هر روش درآمدی، اگر دیدید برای رسیدن به آن، نیاز به تلاش زیادی ندارید، مطمئن باشید آن روش یک تله است. ابتدا فرهنگ و روحیه ی آموزش و تلاش و اقدام مستمر را در خود پروش دهید. بسیار مطالعه و تحقیق کنید و نهایتا دست از کار نکشید. تلاش ما در این مقاله معرفی بهترین روش های کسب درآمد دلاری از آمازون بود که در ایران قابل اجرا باشد. امید است که این روش ها برای شما مفید باشد و سرنخی برای شروع و موفقیت برای شما ایجاد کند.

کاروو وِبز در زمینه ی طراحی سایت در اصفهان و شهر های دیگر و همچنین سئو و بهینه سازی وبسایت فعالیت می کند. همچنین تیم ما در تلاش است در کنار خدماتی که ارائه می دهد، مطالبی به روز و مفید را در اختیار بازدیدکنندگان وبسایت خود قرار دهد.

نویسنده

حامد نیرومند

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button