ویژه‌ی طراحان وبسایت

طراحی سایت سالن زیبایی در اصفهان

طراحی سایت سالن زیبایی

طراحی سایت سالن  زیبایی موضوعی است که در این سالها بسیار مورد توجه میکاپ آرتیست ها بوده است. طراحی سایت برای آرایشگاه های زنانه به دلایل مختلفی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که در این مقاله به بررسی آن ها می پردازیم. سالن های زیبایی کسب و کارهایی هستند که خدمات متنوعی را ارائه می کنند. سرچ زیاد کاربران در روز در مورد یافتن سالن های زیبایی برتر شهرشان، نشان دهنده ی وجود مشتری های زیاد در زمینه ی کاری آن ها است. طبق نتایجی که از ابزار های سرچ گوگل بدست آمده، ماهانه خدمات سالن های زیبایی بیش از 10 هزار بار در موتور های جستجو، توسط کاربران سرچ می شود. کلمات کلیدی چون، ناخن کار حرفه ای در اصفهان(یا شهر های دیگر)، رنگ و لایت مو، کراتینه مو و… در روز بیش از 1000 بار در گوگل جستجو می شود. از این رو داشتن وبسایت برای سالن های زیبایی امری ضروری است. کاروو وبز دارای نمونه کار منحصر به فرد در زمینه ی طراحی سایت سالن زیبایی در اصفهان می باشد. در این مقاله به امکاناتی که یک وبسایت سالن زیبایی باید داشته باشد می پردازیم.

امکانات وبسایت سالن زیبایی:

وبسایت یک سالن زیبایی باید امکاناتی داشته باشد تا بیشترین بازخورد را برای مدیر آن مجموعه به ارمغان بیاورد. در این قسمت به بررسی هریک از این نکات می پردازیم.

طراحی چشم نوار:

باتوجه به سبک مشتریان سالن های زیبایی، در طراحی وبسایت این مجموعه ها باید بسیار دقت کرد. استفاده از رنگ های شاد در طراحی، تصاویر با وضوح کامل و مربوط به خدمات آن ها، فونت های منحصر به فرد، استفاده از المان های جذاب در طراحی سایت سالن های زیبایی، سبب می شود مشتریان رغبت بیشتری برای تماس و مراجعه به آن سالن زیبایی داشته باشند.

امکانات رزرو آنلاین:

یکی از امکانات مهمی که وبسایت های آرایشگاه های زنانه باید داشته باشد، امکان رزرو آنلاین نوبت است. با توجه به خدمات زیادی که این سالن ها در لاین های مختلف انجام می دهند، امکانات رزرو آنلاین نوبت میتواند در ترغیب کردن مشتری و راحتی او نقش بسزایی داشته باشد. به این صورت که شما ابتدا هر یک از خدمات آرایشگاه را که نیاز دارید انتخاب کنید، سپس شخصی را که دوست دارید برای شما این خدمات را انجام دهد انتخاب کنید، در نهایت روز و ساعت را رزرو کنید. همچنین امکان دریافت پیش پرداخت نیز وجود دارد.

نظرات مشتریان:

بسیاری از خانم ها، برای انتخاب یک سالن زیبایی نیاز دارند که تایید دیگران را بگیرند. از این رو، قزاز دادن نظرات مشتریانتان در وبسایت، بصورت ویدئویی و یا متنی میتواند در افزایش فروش شما تاثیر بسزایی داشته باشد.

 طراحی سایت سالن زیبایی در اصفهان:

کاروو وبز، در میان نمونه کار های خود برای طراحی سایت در اصفهان، نمونه کار بسیار حرفه ای در زمینه ی وبسایت سالن زیبایی نیز دارد. وبسایت سالن زیبایی ژیلا صالحی، یکی از نمونه کارهای موفق طراحی سایت سالن زیبایی در اصفهان می باشد. در این وبسایت به طراحی کلی صفحه، انتخاب فونت و استفاده ی اصولی المان ها و همچنین روانشناسی رنگ دقت شده است. در این وبسایت امکان رزرو آنلاین نوبت برای کلیه ی خدمات این آرایشگاه وجود دارد.

طراحی سایت ژیلا صالحی

مزایای طراحی سایت آرایشگاه های زنانه : 

رقابت در صنعت زیبایی بسیار زیاد است. امروزه در اینستاگرام تعداد پیج هایی که خدمات زیبایی ارائه می دهند به شدت افزایش یافته است. همین افزایش باعث شده بسیاری از خانم ها برای یافتن بهترین آرایشگاه، به گوگل مراجعه کنند. بنابراین داشتن یک وبسایت اصولی برای خدمات زیبایی می تواند در افزایش درآمد شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. اصولا داشتن وبسایت به شما در مدیریت زمان کمک بسیاری می کند. در کنار آن، شما را حرفه ای تر جلوه می دهد و این می تواند باعث افزایش اعتماد مخاطبان شما بشود. کاروو وبز با سالها سابقه در زمینه ی طراحی سایت در اصفهان و سئو در این زمینه می تواند همراه شما باشد.

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button