بازیابی رمز اینستاگرام

یکی از مشکلات اکثر افراد هنگامیست که از اینستاگرام خارج شده و رمز عبور خود را فراموش کرده‌اند. بسیاری از ما بعد از نصب اینستاگرام به خیال اینکه رمز همیشه یادمان هست آن را جایی یادداشت نمی‌کنیم. چند سال بعد ممکن است به هر دلیلی مانند تعویض گوشی، ریست و یا دلایل دیگر، نتوانیم دوباره وارد اینستاگرام شویم و شاید تصمیم به ساخت اکانت جدید کنیم. در این مرحله از آموزش اینستاگرام قصد داریم دو موضوع را بررسی میکنیم.

۱- پیدا کردن رمز فراموش شده(برای افرادی که از اینستاگرام بیرون هستند)

۲- بازیابی رمز عبور اینستاگرام در صورت حضور در اکانت خود

بازایابی رمز عبور اینستاگرام از طریق ایمیل:

اگر در هنگام ثبت نام اینستاگرام از روش ایمیل استفاده کرده باشید، میتوانید با این روش به اکانت خود وارد و رمز را ریست کنید و پسورد جدیدی برای پیج خود قرار دهید. برای این کار مراحل زیر را طی کنید:

  1. وارد برنامه‌ی اینستاگرام در گوشی آیفون یا اندروید خود شوید و در صفحه‌ی ورود به اینستا، گزینه‌ی Forgot password را انتخاب کنید. در گوشی‌های اندروید این گزینه با عنوان Get help logging in مشخص می‌شود.

  2. پس از انتخاب این گزینه، به صفحه‌ی Logging help وارد می‌شوید که باید نام کاربری خود را در کادری که پایین Find your account قرار دارد، وارد کنید و روی Next بزنید.

  3. در صورت درست بودن ایمیل یا نام کاربری، وارد صفحه‌ی Access your account می‌شوید که در این قسمت باید گزینه‌ی Send an email را انتخاب کنید.

  4. سپس ایمیلی از اینستاگرام برای شما ارسال می‌شود که حاوی اطلاعاتی برای بازیابیِ رمز اینستاگرام است.

  5. برای بازیابیِ رمز اینستاگرام از طریق لینک روی لینک Reset password بزنید.

بازیابی رمز عبور از طریق شماره تماس:

درصورتیکه در هنگام ثبت نام شماره تماس خود را فعال کرده باشید، برای بازیابی پسورد اینستاگرام میتوانید از این روش که به مراتب از روش قبلی راحت تر است استفاده کنید. برای بازیابی رمز اینستاگرام از طریق شماره تلفن مراحل زیر را طی کنید.

  1. وارد برنامه‌ی اینستاگرام در گوشی خود شوید و گزینه‌ی Forgot password یا Get help logging in در اندروید را انتخاب کنید.

  2. پس از ورود به صفحه‌ی Login Help شماره موبایل خود را به همراه کد پیش شماره کشور وارد کنید. کاربران ایرانی باید شماره 98 را به ابتدای شماره تماس خود اضافه کنند.

  3. پس از ورود شماره موبایل روی گزینه‌ی Next بزنید تا پیامک حاوی کد تایید موقت را دریافت کنید.

  4. کد تایید را در کادر مشخص شده در صفحه‌ی اپلیکیشن وارد کنید. در صورت درست بودن کد، می‌توانید رمز عبور خود را به راحتی بازیابی کنید.

بازیابی پسورد اینستاگرام از طریق حساب فیسبوک

اگر حساب اینستاگرام خود را به فیسبوکگ متصل کرده باشید و اطلاعات ورود به آن را داشته باشید، به راحتی می‌توانید به اکانت اینستاگرام خود وارد شوید. برای این کار مراحل زیر را طی کنید:

  1. وارد برنامه‌ی اینستاگرام در گوشی خود شده و در صفحه‌ی ورود روی گزینه‌ی Log in with Facebook ضربه بزنید.

  2. در ادامه اطلاعات مربوط به حساب کاربری فیسبوک خود را وارد کنید تا بتوانید وارد آن شوید.

  3. در صورت درست بودن اطلاعات، به طور خودکار وارد اکانت اینستاگرام نیز می‌شوید.

بازگردانی پسورد اینستاگرام در زمان دسترسی به حساب کاربری:

اگر از بسیاری از افراد که همین الان به پیج خود دسترسی دارند، سوال کنید که آیا رمز عبور خود را می‌دانید، پاسخشان منفیست. اگر شماهم جزء این دسته از افراد هستید حتما ادامه‌ی مقاله را از دست ندهید. اگر رمز خود را فراموش کرده‌اید و تصمیم به تعویض گوشی همراه و یا خروج از اکانت اینستاگرام به هر دلیلی بگیرید، بازگشت شما با دردسرهای زیادی همراه است. پس تا دیر نشده، رمز خود را از روش زیر ریست کنید و رمز جدید را جایی در نوت گوشی یادداشت نمایید.

1- وارد setting یا تنظیمات اینستاگرام شوید.

۲- وارد گزینه‌ی account centre شوید.

۳- بر روی گزینه‌ي‌password and security کلیک کنید.

۴- وارد قسمت change password شوید.

۵- در قسمت آبی رنگ بر روی forgott password کلیک کنید. برای شماره تماس و یا ایمیل شما یک لینک ارسال می‌شود که ازطریق آن می‌توانید پسورد خود را تغییر دهید.

اگر اطلاعات تماس شما درست نیست و یا آن را وارد نکرده اید. از پروفایل اینستاگرام خود بر روی edit profile کلیک کنید. سپس به قسمت personal information رفته و اطلاعات تماس خود را تکمیل کنید تا لینک به درستی برای شما ارسال گردد.

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button