ویژه‌ی فروشنده‌ها

7 روش تضمینی برای کسب درآمد دلاری از اینترنت

کسب درآمد دلای

امروزه حقوق یک فرد عادی در کشورهای توسعه یافته چیزی بین 2 هزار تا 5 هزار دلار است. اگر این مبلغ را با دلار 50 هزارتومنی امروز در ایران حساب کنیم، میشود مبلغی بین 100 میلیون تا 250 میلیون در ماه!البته برای کسی که مخارج زندگی آن ها نیز به دلار است، شاید عدد جذابی نباشد. اما برای افرادی که در ایران هستند، اگر بتوانند درآمد دلاری داشته باشند و مخارجشان به ریال باشد، این عدد بسیار جذاب می شود. حال فرض کنید بتوان این درآم دلاری را از طریق اینترنت و با حضور در ایران کسب کرد. اتفاقی که می افتد این است که شما درآمد دلاری کسب می کنید اما مخارجتان به ریال است. در سالهای اخیر و با کاهش ارزش دلار، بسیاری از افراد به فکر کسب درآمد دلاری از اینترنت پرداخته اند و عدد های جذابی را هم رقم زده اند. روش‌های کسب درآمد از اینترنت بسیار متنوعند، اما بهترین آن‌ها کسب درآمد دلاری از این فضاست. احتمالا شما هم جزء افرادی هستید که در این شرایط سخت اقتصادی و با نواسانات شدید قیمت دلار، برای آینده خود نگرانید و از بی ارزش شدن پولی که با ریال بدست می آورید احساس ترس میکنید. کاروو وبز در این مقاله روش های معتبر و تضمینی را به شما یاد خواهد داد، تا ترستان را به سود مالی تبدیل کنید. پس تا انتها این مقاله با ما همراه باشید.

مهارت های موردنیاز برای کسب درآمد دلاری از اینترنت:

برای کسب درآمد دلاری نیاز دارید تا پیش از هر کاری از جوانب مختلف به آمادگی نسبی برسید. قطعا برای هر کاری نیاز دارید که از نظر ذهنی آماده ی انجام آن کار شوید. زیرا اگر از نظر ذهنی آماده نباشید، همان ذهن شما موانع زیادی را بر سر راه شما قرار خواهد داد. بنابراین قبل از شروع به کسب درآمد دلاری از اینترنت نیاز دارید که مهارت هایی را در خود تقویت کنید.

علاقه مندی به یادگیری:

اولین و مهم ترین مولفه این است که شما اهل آموزش دیدن باشید. یعنی اگر در ادامه هیچ کدام از مهارت ها را نداشتید هم بیخیال قضیه نشوید. میتوانید با تعیین یک هدف طولانی مدت که همان کسب درآمد دلاری از اینترنت است، به یاد گیری تخصص های لازم برای کارتان بپردازید. قطعا آموزش دیدن می تواند شما را برای شروع و موفقیت در هر کاری آماده کند.

تسلط به زبان انگلیسی:

میزان لزوم این مهارت در روش های مختلف کسب درآمد دلاری متفاوت است. در بعضی کارها نیاز به تسلط کامل بر زبان وجود دارد و در بعضی کارهای دیگر دانستن زبان در حد متوسط یا مقدماتی هم کفایت میکند. اما دانستن زبان انگلیسی قطعا شما را چند قدم پیش می اندازد. چون بسیاری از آموزش ها در این حیطه به زبان انگلیسی است. اما نگران نباشید، برای شروع به کسب درآمد دلاری از اینترنت نیاز نیست که هم اکنون شروع کنید به یادگیری زبان انگلیسی. اما در روند آموزش هریک از حوزه های کسب درآمد را که انتخاب می کنید، سعی کنید با اصطلاخات تخصصی آن به خوبی آشنا شوید.

مهارت پولساز:

داشتن مهارتی در یکی از زمینه های عکاسی، ساخت ویدئو، آموزش، دیجیتال مارکتینگ، بازارهای مالی و تمام مهارت های دیگری که امروزه خواهان زیادی بین مردم در جهان دارد، بسیار مهم است. شما در دنیای اقتصادی باید مهارت کاملی برای عرضه داشته داشته باشید تا به عنوان یک نیروی کار متخصص انتخاب شوید. این یک موضوع کلی در همه ی زمینه های درآمدی است. شما باید مهارتی داشته باشید که برای جامعه ای ارزش داشته باشد تا بتوانید از آن کسب درآمد کنید.

صبر:

به درآمد رسیدن در هرحیطه ای نیازمند صبر فراوان است. حالا اگر بخواهیم به دلار درآمد داشته باشیم قطعا باید وارد محیط جدیدی بشویم که جمعیت آماری بالاتری دارد. پس برای نتیجه گرفتن نباید عجله داشته باشیم و خیلی زود ناامید بشویم. هرچقدر راه رسیدن به درآمد در کاری طولانی تر باشد، سود دهی آن بیشتر است، این یک فرمول کلی است.

انواع روش های کسب درآمد دلاری از اینترنت:

در این مقاله من ایده ی کلی رسیدن به درآمد دلاری را برای شما توضیح خواهم داد. اما شما باید بعد از تحقیقات کافی و انتخاب روش موردنظرتان، راه کارها و قوانین جزئی مربوط به هر روش را به خوبی مطالعه کرده و با آگاهی کامل در این راه قدم بگذارید.

 

1-کسب درآمد دلاری از اینترنت با یوتیوب:

اگر به تولید محتوا علاقه دارید و به برنامه های ادیت فیلم ( مثل پریمیر، داوینچی ریزالو و..) مسلط هستید، راه زیادی را برای کسب درآمد دلاری رفته اید. مطمئن ترین روش برای کسب درآمد دلاری، ایجاد یک کانال یوتیوبی و بارگذاری مداوم محتوا های آموزشی، سرگرمی، علمی و.. میباشد. اگر بتوانید با روش های جذاب و محتواهایی جذاب تر مخاطب های بالایی را  به دنبال کنندگان کانال خود اضافه کنید، ماهانه درآمد دلاری از یوتیوب خواهید داشت. هرچه بازدید محتواهای شما بیشتر باشد به همان میزان درامد شما هم بیشتر خواهد بود. این میزان بین ده دلار تا چند ده هزار دلارمتفاوت است. افراد زیادی با هنر بلاگری به درآمد های بالایی در این زمینه رسیده اند. پس این یک روش تضمینی برای شماست. در واقع مدل کسب درآمد دلاری از طریق یوتیوب به این شکل است که در ابتدا و میان ویدئو ها ی شما تبلیغات منتشر می شود. سپس یوتیوب مقداری از درآمد حاصل از تبلیغات را به حساب شما واریز می کند. بنابراین هر چقدر ویدئو شما جذاب تر باشد، ویو بیشتری می گیرد. بنابراین تعداد بیشتری آن تبلیغات را دیده اند و قطعا پول بیشتری هم به حساب شما واریز می شود.

2-کسب درآمد دلاری از اینترنت با گوگل ادسنس:

گوگل از دو راه تبلیغات انجام می دهد و کسب درآمد می کند. روش اول گوگل ادز می باشد و دومین روش تبلیغات محیطی است. در این قسمت با گوگل ادز کاری نداریم. زیرا شما از طریق روش دوم می توانید به درآمد دلاری از اینترنت برسید. گوگل ادسنس برای برای کسانی مناسب است که خودشان وبسایت معتبر و پربازدیدی دارند. اگر چنین شرایطی را دارید، میتوانید رسانه یا وبسایت خود را به شرکت گوگل ادسنس معرفی کنید. این شرکت هم پس از تحلیل سایتتان، از صفحه پر بازدید شما استفاده کرده و تبلیغ مشتریانش را در آن قرار میدهد. حالا به ازای هر کلیکی که ازطریق وبسایت شما به سمت تبلیغات انجام بگیرد، دلار به حساب شما ریخته میشود! شاید سوال کنید که این وبسایت باید چه مشخصاتی داشته باشد. مهم ترین نکته اینکه وبسایت شما باید به زبان انگلیسی باشد. دومین نکته اینکه وبسایت شما از طریق گوگل ورودی داشته باشد. یعنی شما باید مدتی زمان بگذارید و وبسایت خود را در کلمات پر بازدید سئو کنید. به نسبت ورودی روزانه وبسایت شما از طریق گوگل، قیمت قرار دهی بنر در وبسایت شما تعیین می شود. شما می توانید با طراحی سایت در زمینه ای که علاقه داردید و سئو و بهینه سازی آن به درآمد برسید. اگر کمی در این زمینه آموزش ببینید و اقدام کنید، رسیدن به درآمد روزانه 200 دلار از سایتتان زیاد دور از ذهن نیست.

3-کسب درآمد دلاری از اینترنت با سایت آمازون:

سایت فروشگاهی آمازون یک سایت بسیار مطرح در تمام دنیاست. نمونه کوچک این سایت در ایران، همان دی جی کالا خودمان است. سایت آمازون هم مثل دی جی کالا فروشنده شو دارد. یعنی شما میتوانید محصولاتی که از چین خریده اید را در این سایت بارگذاری کرده و درصورت جذب مخاطب و خرید کردن محصولاتتان به سود بالای دلاری برسید. البته که این روش به سرمایه اولیه نیاز دارد و باید قبل از اقدام درباره مراحل خرید محصول و تحویل آن اطلاعات کافی را کسب کنید. اگر دردسر های راه اول برای شما زیاد است، میتوانید با تولید یک کتاب الکترونیکی که ایده و نوشتنش با خودتان بوده، فایل را در سایت آمازون قراردهید. در این صورت با هربار دانلود، دلار به حسابتان ریخته میشود. این فایل به هر زبانی که شما تشخیص میدهید مخاطب بیشتری دست به دانلود و خریدش خواهند زد، میتواند نوشته شود. روش های کسب درآمد از آمازون بسیار متنوع است که در مقاله ای جداگانه به روش هایی که در ایران قابل اجرا است، پرداخته ایم.

4-کسب درآمد دلاری از اینترنت با فریلنسری:

در دنیای مدرن امروز، دیجیتال مارکتینگ و تمام زیرشاخه های آن، جای بزرگی در چرخش اقتصادی و فرهنگی جهان  پیدا کرده است. دیجیتال مارکتینگ در ایران و همه جای جهان شما را به درآمد بالایی میرساند. در این حوزه شما میتوانید به صورت فریلنسری یعنی دورکاری کار کنید. پروژه قبول کرده و تحویل کارفرما دهید.

اما چگونه یک فریلنسر درزمینه دیجیتال مارکتینگ بشوید؟ باید به سراغ مهارت های زیر بروید:

  • طراحی سایت
  •  برنامه نویسی
  •  ترجمه
  • تولید محتوا برای سایت
  • تدوین ویدئو یا فتوشاپ
  • ui/uxتخصص داشتن در

اگر در این مهارت ها تسلط کامل دارید، به راحتی میتوانید در سایت های فریلنسری خارجی ثبت نام کنید و رزومه ی خود را برای کارفرمایان ارسال کنید. اینگونه درآمد شما از کسی که برای ایرانیان سایت های داخلی به زبان فارسی طراحی میکند، خیلی بیشتر میشود. البته که این روش نیازمند تسلط کامل شما به زبان انگلیسی است. تعدادی از سایت های فریلنسری خارجی که میتواند برای شما مفید باشد عبارت است از:

  • Upwork
  •  peopleperHour
  •  fiver
  • freelancer

5-کسب درامد دلاری از اینترنت با آموزش:

اگر به زبان انگلیسی مسلط هستید و علاقه به تدریس آن دارید میتوانید به عنوان مدرس در سایت های خارجی مربوط به آموزش ثبت نام کرده و دوره های تدریس خود را به فروش برسانید یا با تبلیغ کار خود در آن فضا شاگرد آنلاین از سرتاسر جهان پیدا کنید. برای این کار میتوانید به سایت زیر مراجعه کنید

  • Udemy
  • Coursera
  • Linkedin
  • Learning
  • Skillcrush

6-کسب درآمد دلاری از اینترنت با فارکس و کریپتو:

فارکس بزرگ ترین بازار مالی در جهان است. نمونه کوچک آن در ایران همان بورس میباشد. با این تفاوت که حجم گردش پول در فارکس قابل مقایسه با بورس ایران نیست! شما در این بازار میتوانید با خرید و فروش سهام به درآمد دلاری برسید. به این صورت که  با تحلیل تکنیکال و پیش بینی آینده سهام های موجود در این بازار، سهام هایی که فکر میکنید قیمتشان بالاتر خواهد رفت را انتخاب کرده و روی آنها سرمایه گذاری میکنید. حالا درصورت بالا رفتن قیمت  آن سهام، به همان اندازه سود دلاری دریافت خواهید کرد. پیش بیینی و تحلیل تکنیکال درست، ابزار اصلی کارتان در این زمینه خواهد بود. البته که این حوزه بسیار تخصصی است و قبل از شروع باید با دنیای بزرگ بازار فارکس به خوبی آشنا شده باشید. در این حیطه نیاز به تسلط کامل بر زبان انگیسی نخواهید داشت.

7-کسب درآمد دلاری از اینترنت با عکاسی:

امروزه در دنیای دیجیتالی که ساخته ایم، تمام افراد برای انچام پروژه های خود نیاز به عکس های متنوع و با کیفیت دارند. اگر مهارت و ایده های خوبی در این زمینه دارید چرا شما عکاس این نوع پروژه ها نباشید؟ به راحتی میتوانید عکس های موردنظر خود را به سایت های معتبری که در زیر معرفی میکنم و منبع دانلود و خرید عکس هستند، بفروشید و به ازای هر عکس درآمد دلاری داشته باشید.

  • Freepik
  • Unsplash
  • Dribble
  • Pexels

میزان اعتبار روش های کسب درآمد دلاری از اینترنت:

در پایان مقاله بهتر است این نکته را بگویم که شما از همه 7 روشی که در بالا برای کسب درامد دلاری گفته شد،  نتیجه قطعی خواهید گرفت که البته این امر در گرو داشتن تخصص و مهارت بالا میباشد. راه های دیگری هم برای کسب دلار از اینترنت در ایران وجود دارد که به همه آنها در این مقاله نپرداختیم و مهم ترین انها را بیان کردیم چرا که دیگر راه ها تضمین و اعتبار کافی را ندارند و بهتر است به جای انتخاب کارهای ساده و بدون تخصص که تضمینی هم در بالا بردن درامدتان ندارند، به یاد گیری تخصص و گذاشتن زمان مناسب برای این کار روی آورید و نتیجه مطمئن تری از تلاشتان بگیرید.

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button