ویژه‌ی دیجیتال مارکترها

دیلیت اکانت اینستاگرام(دائمی و موقت) با خود برنامه

امروزه بسیاری از افراد وقت زیادی را در اینستاگرام می‌گذرانند. افزایش پیج‌های کاری و همچنین روش‌های متنوع کسب درآمد از اینستاگرام، این اپلیکیشن را به یکی از ابزارهای مهم بازاریابی دیجیتال تبدیل کرده‌است. اما گاهی ممکن است به دلایل مختلف تصمیم بگیریم اکانت خود دراینستاگرام رابه صورت دائمی و یا موقت حذف کنیم.
این کار ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. ممکن است شما تصمیم بگیرید مدتی از فضای اینستاگرام دور باشید و یا تصمیم دارید اکانت قبلی خود را به طور کلی حذف کرده و با حساب جدیدی در اینستاگرام فعالیت کنید. به هرحال دیلیت اکانت دائمی و یا دیلیت اکانت موقت اینستاگرام سوالیست که حداقل یکبار در عمرتان با آن رو به رو خواهید شد. به همین دلیل سعی داریم یکی از جدیدترین و سریع ترین روش های دیلیت اکانت اینستاگرام را در این مقاله معرفی کنیم.

آموزش اینستاگرام از مبتدی تا پیشرفته

پیشنهاد کاروو وبز


دیلیت اکانت دائمی اینستاگرام:

اگر قصد دارید حساب کاربری خود را در اینستاگرام به طور کامل حذف کنید، بهتر است قبل از آن نکات زیر را بدانید:

۱- بعد از حذف کامل حساب کاربری خود در اینستاگرام، امکان بازگشت مجدد به این حساب کاربری وجود ندارد.

۲- تمامی پست‌ها، هایلایت‌ها، تصاویر و اطلاعات شما بصورت دائمی از اینستاگرام پاک شده و دیگر قابل بازیابی نیست.

۳- دیگران می‌توانند با استفاده از نام کاربری شما در اینستاگرام ثبت نام کنند. زیرا این نام کاربری به طور کامل از دیتابیس آن حذف می‌گردد.

با توجه به اطلاعات بالا و عدم بازگشت شما به حساب و پاک شدن تمام اطلاعاتتان اگر تصمیم جدید برای دیلیت اکانت دارید، ادامه‌ی مقاله را دنبال کنید. در سالهای گذشته پاک کردن دائمی حساب اینستاگرام از طریق اپلیکیشن امکان پذیر نبوده و فقط با استفاده از وبسایت رسمی اینستاگرام قادر به انجام آن بودید. اما اکنون به راحتی می‌توانید از طریق اَپ اکانت خود را بصورت دائمی حذف کنید.

حذف حساب کاربری اینستاگرام از طریق برنامه:

برای اینکار وارد برنامه‌ی اینستاگرام شوید و به قسمت پروفایل کاربری خود بروید. در این قسمت بر روی edit profile کلیک کنید.

مرحله ی اول حذف اکانت اینستاگرام



سپس به انتهای صفحه رفته و personal information settings را کلیک کنید.

مرحله ی د.م حذف اکانت اینستاگرام



در صفحه‌ی جدید برروی گزینه‌ی سوم یعنی Account ownership and control کلیک کنید.

مرحله ی سوم حذف اکانت اینستاگرام



در صفحه‌ی جدید دو گزینه برای شما وجود دارد. درصورتی که گزینه‌ی دوم یعنی delete account را انتخاب کنید و continue را بزنید، وارد مراحل دیلیت اکانت حساب کاربری خود می‌شوید. همانطور که اینستاگرام در این قسمت توضیح داده‌است، کلیه‌ی اطلاعات شما اعم از پروفایل کاربری، ویدئو، عکس، کامنت، لایک و فالورهای شما برای همیشه حذف خواهد شد.

مرحله ی چهارم حذف اکانت اینستاگرام


در مرحله‌ی بعد اینستاگرام دلیل شما برای حذف اکانت کاربری شما را می‌پرسد. دلایل درعکس زیر قابل مشاهده‌است. شما می‌توانید با کلیک بر روی something else این مرحله را رد کنید.

مرحله ی پنجم حذف اکانت اینستاگرام


در مرحله‌ی بعد از شما رمز عبور حساب کاربری خود را می خواهد. اگر این رمز را بخاطر ندارید می‌توانید از مقاله‌ی بازیابی رمز اینستاگرام استفاده کنید و رمز خود را ریست نمایید. پس از وارد کردن رمز، اینستاگرام یکبار دیگر به شما یادآوری می‌کند که با اینکار تمام اطلاعات شما غیرقابل بازگشت است. شما در نهایت با کلیک برروی delete account میتوانید حساب کاربری خود را برای همیشه حذف کنید.

مراحل دیلیت اکانت اینستاگرام :

  • وارد پروفایل خود در اینستاگرام شوید.
  • گزینه ی edit profile را بزنید
  • انتهای صفحه رفته و برروی personal information setting کلیک کنید.
  • account ownership and control را بزنید
  • گزینه‌ی delete account را انتخاب کرده و برروی continue کلیک کنید.
  • دلیل خود برای دیلیت اکانت را انتخاب کنید.
  • رمز عبور پیج خود را وارد کنید
  • برروی delete account کلیک کنید.

دی اکتیو کردن اینستاگرام:

شاید برای شما پیش آمده باشد که برای مدتی بخواهید در اینستاگرام فعالیت نکنید. اما دلتان نمی‌خواهد در این مدت کسی پیج شما و اطلاعاتتان را ببیند و یا در دایرکت برای شما پیامی ارسال کند. در این حالت شما می‌توانید با دی اکتیو کردن اکانت خود، آن را از دید همه پنهان کنید. در این حالت اکانت شما به طور موقت hidden و پنهان می‌شود. به طوریکه گویا چنین صفحه‌ای وجود نداشته است. برای فعال کردن مجدد حساب کاربری خود نیز فقط کافیست با زدن نام کاربری و رمز عبورتان بار دیگر به پیج خود وارد شوید. در ادامه به مراحل دی اکتیو کردن اینستاگرام میپردازیم.

برای دی اکتیو کردن و یا همان حذف موقت حساب کاربری خود باید شبیه به مراحل قبل را عمل کنید. فقط در مرحله‌‌ی پنجم تیک را برروی deactivate account قرار دهید.

دی اکتیو کردن اینستاگرام


بعد از این مرحله باید رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید. سپس دلایل خود برای حذف موقت اینستاگرام را تیک بزنید. در مرحله‌ی آخر نیز با کلیک برروی گزینه‌ی Deactivate اکانت شما به طور موقت از دسترس خارج می‌شود.

مراحل دی‌ اکتیو کردن اینستاگرام :

  • وارد پروفایل خود در اینستاگرام شوید.
  • گزینه ی edit profile را بزنید
  • انتهای صفحه رفته و برروی personal information setting کلیک کنید.
  • account ownership and control را بزنید
  • گزینه‌ی deactivate account را انتخاب کرده و برروی continue کلیک کنید.
  • رمز عبور پیج خود را وارد کنید
  • دلیل خود برای دی اکتیو کردن را انتخاب کنید.
  • برروی deactivate account کلیک کنید.


دیدگاه (0)

  1. حامد نیرومند
    مهر 10, 1402 پاسخ

    Visitor Rating: 5 Stars

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button