ویژه‌ی طراحان وبسایت ویژه‌ی مدیران

دلایل اهمیت داشتن اینماد برای وبسایت فروشگاهی

اهمیت دریافت اینماد

مدتی پیش مقاله ای در مورد تجربه های ناموفق وبسایت های فروشگاهی می خواندم. هدفم درس گرفتن از این تجربه ها برای جلوگیری از این اتفاق برای مراجعین کاروو وبز بود. شخصی بسیار زیبا تجربه ی اولیه ی خود در مورد وبسایت فروشگاهی خود را مطرح کرده بود. او نوشته بود بعد از طراحی سایت خود و سئو کردن آن، به نتایج برتر رسیدم. اما با وجود اینکه ورودی زیادی به وبسایت داشتم اما روزانه خریدی به آن صورت اتفاق نمی افتاد. گاها تماس هم با من داشتند اما به سختی خرید می کردند. این شخص نوشته بود بعد از مدتی تصمیم گرفتم علت عدم خرید را از تعدادی از مشتریان که اقدام به خرید نمی کنند جویا شوم. بعد از این پرس و جو شخص متوجه شده بود که بسیاری از آنها بدلیل عدم اعتماد به وبسایت از خرید کردن خود داری می کنند. او بعد از گرفتن اینماد برای وبسایت خود، با افزایش حجم فروش رو به رو شده بود.

قبلا در مقاله ای جداگانه به نحوه ی دریافت اینماد برای وبسایت پرداخته ایم. در این مقاله قصد داریم به اهمیت این موضوع بپردازیم. پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

دلایل اهمیت اینماد برای وبسایت:

همانطور که از ماجرایی که در ابتدای مقاله تعریف کردم متوجه شدید، یکی از اصلی ترین دلایل آن اعتماد مشتریان می باشد. این موضع برای وبسایت هایی که فروش محصول دارند بسیار مهم است. اگر محصول شما فیزیکی هم نیست اما درگاه پرداخت اینترنتی دارید و فایل یا هرچیز دیگری می فروشید، باید اینماد را برای وبسایت خود تهیه کنید. وگرنه اتفاق بخصوصی برای فروش شما نخواهد افتاد. در واقع این مجوز کسب و کار های المترونیکی، با تایید شما به کاربران این اطمینان را می دهد که یک شخص و یک کسب و کار در پس این وبسایت وجود دارد، بنابراین آن ها بهتر به شما اعتماد می کنند. همچنین داشتن اینماد دلایل دیگری نیز دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

گرفتن درگاه پرداخت اینترنتی مستقیم:

برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی راه های متفاوتی وجود دارد. اما اگر تراکنش مالی شما زیاد است و یا محصولی که میفروشید، قیمت قابل توجهی دارد، شما بهتر است مستقیما از بانک های کشور درگاه پرداخت اینترنتی دریافت کنید. زیرا درگاه های پرداخت اینترنتی واسط مانند زرین پال، برای تسویه حساب  درصد کمی را به عنوان کارمزد بر می دارند. اما درگاه های پرداخت مستقیم بانکی هیچ هزینه ای از شما دریافت نمی کنند. برای گرفتن این درگاه های پرداخت، حتما باید نماد اعتماد الکترونیکی داشته باشید.

استفاده از امکانات وبسایت های معتبر:

یکی از را هایی که شما میتوانید فروش خود را افزایش دهید، وصل کردن وبسایت خود به وبسایت های معتبر مانند ترب و با سلام است. برای این کار نیز حتما وبسایت شما باید مجهز به درگاه پرداخت اینترنتی و صاحب اینماد باشد.

استفاده از امکانات پست :

یکی از امکاناتی که میتوانید برای وبسایت خود فعال کردن پرداخت درب منزل است. یعنی محصول شما پس از اینکه به دست مشتری رسید، او هزینه را به پست پرداخت کرده و سپس محصول را تحویل بگیرد. این آیتم می تواند فروش شما را بسیار افزایش دهد. زیرا افراد زیادی هستند که اعتماد نمی کنند ابتدا پول را پرداخت کرده و سپس بعد از چند روز محصول خود را تحویل بگیرند. بنابراین ترجیح می دهند درب منزل این کار را انجام دهند. اما برای اینکار نیز، اداره ی پست از شما میخواهد که وبسایت خود را به نماد اعتماد الکترونیکی مجهز کنید.

سخن آخر :

مهم ترین نکته در فروش های اینترنتی و فضای دیجیتال مارکتینگ، جلب اعتماد مشتری است. اگر مشتری به وبسایت و فروشگاه اینترنتی شما اعتماد کند، قطعا خرید اتفاق می افتد. اگر محصول خوبی داشته باشید و بتوانید او را از خرید خود راضی کنید، مطمئن باشید خرید های بعدی او نیز اتفاق می افتد. حتی بسیاری از آن ها افراد دیگری را نیز به شما پیشنهاد می دهند و این چرخه ادامه پیدا می کند. بنابراین هرکاری کنید تا بتوانید اعتماد آن ها را جلب کنید. بعد از طراحی سایت  اولین کاری که باید انجام دهید تا این اعتماد اتفاق بیفتد، فعال کردن اینماد بر روی وبسایتتان است.

کاروو وبز آماده هرگونه مشاوره رایگان در زمینه ی طراحی سایت و سئو است. ما با سابقه ای دراز مدت در زمینه ی طراحی سایت در اصفهان و دیگر شهر های ایران پهناور، آماده ی پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button