۴ گام فروش از طریق وبسایت

امروزه دغدغه ی بسیاری از افراد داشتن یک کسب و کار و فروش است. بسیاری از افراد محصول دارند اما روش فروش آن از طریق وبسایت را نمی دانند. بسیاری از افراد نیز وجود دارند که محصولی ندارند و مدام به فکر راه اندازی یک کسب و کار و کسب درآمد هستند. روزانه پیام های زیادی داریم که افراد به دنبال ایده برای فروش هستند.

برای راه اندازی یک کسب و کار دیگر نیازی به هزینه ی زیاد برای اجاره ی مغازه و پر کردن آن ندارید. در این مقاله قصد داریم ۴ گام اصلی برای یافتن محصول تا فروش آن را برای شما شرح دهیم. نگران نباشید قرار نیست درگیر سئو وبسایت، تبلیغات و هزینه هایی از این دست شویم. تا انتهای این مقاله همراه کاروو وبز باشید.

گام ۱ : یافتن محصول

همانطور که گفته شد افراد برای شروع کسب و کار به ۲ دسته تقسیم می شوند. گروه اول افرادی هستند که محصولی برای فروش دارند و بدنیبال افزایش فروش خود از طریق وبسایت هستند. گروه دوم اما محصولی ندارند و صرفا قصد شروع کاری را دارند. برای دسته ی دوم یک پیشنهاد داریم تا بتوانند محصول پر فروش خود را پیدا کنند. برای اینکار سری به فروشگاه های اینترنتی مانند دیجی کالا بزنید. دسته بندی محصولات آن را بررسی کنید. ببینید کدامیک از این دسته بندی محصولات مورد علاقه ی شماست و می توانید محصولاتی از این دست داشته باشید. کدامیک از این محصولات تهیه ی آن از طریق دوست و آشنا برای شما راحت تر است. آن محصول را انتخاب کنید.

گام ۲ : طراحی سایت تخصصی محصول خودتان

در گام دوم باید یک وبسایت برای معرفی محصولات خود راه اندازی کنید. این وبسایت باید فروشگاهی باشد و امکانات درگاه پرداخت را داشته باشید. برای طراحی سایت فروشگاهی می توانید خودتان آموزش دیده و اقدام کنید و یا این کار را به شرکت های طراحی سایت بسپارید.

گام ۳ : قرار دادن محصولات در داخل وبسایت

در مرحله ی سوم باید تک تک محصولاتتان را در وبسایت قرار دهید. در این مرحله با عکس برداری از محصولاتتان می توانید آن ها را جذاب تر به نمایش گذارید. آرام آرام قفسه های وبسایتتان را از محصولات پر کرده و آن ها را آماده ی به فروش رساندن کنید.

گام ۴ : ثبت نام در ترب و ایمالز

بعد از اینکه فروشگاه اینترنتی شما آماده شد، وقت آن رسیده که وبسایت خودتان را در ایمالز و ترب ثبت کنید. وبسایت های ایمالز و ترب از سیستم همکاری در فروش و یا affiliate marketing استفاده می کنند. مزیت این وبسایت ها این است که مستقیما کاربران را به وبسایت شما هدایت می کنند و مشتریان مستقیما از خود شما خرید کرده و پول را به خودتان پرداخت می کنند. برای این کار هزینه ی بسیار جزیی را از شما دریافت می کنند.

آموزش ثبت وبسایت در ترب

مزیت این روش این است که شما درگیر پروسه ی پر هزینه و زمان بر سئو نمی شوید. وبسایت های ترب و ایمالز برای سرچ بسیاری از محصولات در رتبه های برتر گوگل هستند و مشتریان را مستقیما به شما وصل می کنند.

جمع بندی :

امروزه با پدید آمدن وبسایت هایی همچون ترب و ایمالز، فروش محصولات بسیار راحت تر شده است. در گذشته برای فروش از طریق وبسایت نیاز بود که زمان و هزینه ی زیادی برای تبلیغات و سئو وبسایت انجام دهید. اما امروزه فقط کافیست یک وبسایت ثبت نام شده در ترب و ایمالز داشته باشید. این وبسایت ها راه طولانی اولیه را طی کرده اند و مستقیما مشتریان را به شما وصل می کنند. بنابراین قبل از اینکه این فرصت را از دست بدهید ۴ گام اصلی را طی کنید تا به درآمد مطلوب خود برسید.

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button